Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine JANIK  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Varovanje vaših osebnih podatkov je urejeno s politiko zasebnosti. Splošni pogoji poslovanja in politika zasebnosti začnejo veljati z dnem njihove objave in so za uporabnika spletne strani zavezujoče.

Podatki o podjetju

JANIK d.o.o.
Podgorica 58, 1231 Ljubljana- Črnuče
Matična številka: 6727743000
Davčna številka: SI 53694007

Kontakt: info@janik.si ali 031/743-749

Splošni pogoji so vedno objavljeni na naši spletni strani. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost izdelkov

Naši izdelki so na voljo v naši spletni trgovini. Prizadevali si bomo, da vam bomo naročene izdelke dostavili v čim krajšem času. Če izdelka zaradi logističnih ali drugih težav ne bomo mogli dostaviti, vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov.

Cene

Podjetje je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost (DDV). Cene so v evrih (EUR), veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen.

Naročilo in podatki o sklenjenih pogodbah

Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakupujete kot pravna oseba, morate izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe. Naročilo postane veljavno z oddajo naročila, ki ga opravite v košarici z izbiro možnosti zaključka nakupa.  Če obstoji sum, da je z naročilom prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrnemo. Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji in da ste bili nanje izrecno opozorjeni.

Prodajna pogodba med podjetjem JANIK in vami kot kupcem je v spletni trgovini www.janik.si sklenjena v trenutku, ko vam podjetje pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za podjetje JANIK kot za vas. Prodajno pogodbo hranimo v elektronski obliki. Na vašo pisno zahtevo vam jo lahko kadarkoli posredujemo preko elektronske pošte.

Način plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
•    po povzetju,
•    po predračunu na račun podjetja.
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila.

Dostava

Pri dostavi naročenih izdelkov sodelujemo z različnimi dostavnimi službami. Pred nakupom na spletni strani ste seznanjeni s stroški dostave oziroma poštnine. Ko zaključite naročilo, bomo paket v roku dveh delovnih dni oddali izbrani dostavni službi.

Prizadevamo si, da bi bili naročeni izdelki dostavljeni najkasneje v 5 delovnih dneh. V primeru, da izdelka v času naročanja ni na zalogi ali da obstajajo druge logistične težave, se rok dobave lahko podaljša. V tem primeru vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov. Če vam daljši rok dobave ne ustreza, nam to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila.

Ob nakupu v vrednosti 50 EUR ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno! 

Izdaja računa

Po pošti prejmete račun naročenih artiklov (v paketu skupaj z naročenim blagom), ki ste ga v celoti poravnali pred odposlanim naročilom oziroma ga poravnate ob povzetju. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Pritožbe in reklamacije

V skladu z 43. a členom zakona o varstvu potrošnikov, naročenega blaga ni možno vrniti prodajalcu, razen če je predmet reklamacije.
Vsako pritožbo in reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na naslov:
JANIK d.o.o.
Podgorica 58, 1231 Ljubljana- Črnuče

Na zgornji naslov ali po e-pošti info@janik.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.
Ne odgovarjamo za škodo, ki jo povzroči dostavna služba. Če ste ob prevzemu izdelka opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sprožite postopek zaradi poškodovane pošiljke pri dostavni službi, ki je izdelek dostavila. To morate storiti nemudoma ob prevzemu pošiljke. Za pomoč v zvezi s postopkom zaradi poškodovane pošiljke se lahko obrnete na nas.
 

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini!

Ljubljana, januar 2021
 

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Janik d.o.o.