Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine JANIK so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Varovanje vaših osebnih podatkov je urejeno s politiko zasebnosti. Splošni pogoji poslovanja in politika zasebnosti začnejo veljati z dnem njihove objave in so za uporabnika spletne strani zavezujoče.
Podatki o podjetju
JANIK d.o.o.
Podgorica 58, 1231 Ljubljana- Črnuče
Matična številka: 6727743000
Davčna številka: SI 53694007
Kontakt: info@janik.si ali 031/743-749
Splošni pogoji so vedno objavljeni na naši spletni strani. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Dostopnost izdelkov
Naši izdelki so na voljo v naši spletni trgovini. Prizadevali si bomo, da vam bomo naročene izdelke dostavili v čim krajšem času. Če izdelka zaradi logističnih ali drugih težav ne bomo mogli dostaviti, vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov.
Cene
Podjetje je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost (DDV). Cene so v evrih (EUR), veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen.
Naročilo in podatki o sklenjenih pogodbah
Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakupujete kot pravna oseba, morate izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe. Naročilo postane veljavno z oddajo naročila, ki ga opravite v košarici z izbiro možnosti zaključka nakupa. Če obstoji sum, da je z naročilom prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrnemo. Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji in da ste bili nanje izrecno opozorjeni.
Prodajna pogodba med podjetjem JANIK in vami kot kupcem je v spletni trgovini www.janik.si sklenjena v trenutku, ko vam podjetje pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za podjetje JANIK kot za vas. Prodajno pogodbo hranimo v elektronski obliki. Na vašo pisno zahtevo vam jo lahko kadarkoli posredujemo preko elektronske pošte.
Način plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
• po povzetju,
• po predračunu na račun podjetja.
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila.
Dostava
Pri dostavi naročenih izdelkov sodelujemo z različnimi dostavnimi službami. Pred nakupom na spletni strani ste seznanjeni s stroški dostave oziroma poštnine. Ko zaključite naročilo, bomo paket v roku dveh delovnih dni oddali izbrani dostavni službi.
Prizadevamo si, da bi bili naročeni izdelki dostavljeni najkasneje v 5 delovnih dneh. V primeru, da izdelka v času naročanja ni na zalogi ali da obstajajo druge logistične težave, se rok dobave lahko podaljša. V tem primeru vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov. Če vam daljši rok dobave ne ustreza, nam to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila.
Ob nakupu v vrednosti 50 EUR ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno!
Izdaja računa
Po pošti prejmete račun naročenih artiklov (v paketu skupaj z naročenim blagom), ki ste ga v celoti poravnali pred odposlanim naročilom oziroma ga poravnate ob povzetju. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Pritožbe in reklamacije
V skladu z 43. a členom zakona o varstvu potrošnikov, naročenega blaga ni možno vrniti prodajalcu, razen če je predmet reklamacije.
Vsako pritožbo in reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na naslov:
JANIK d.o.o.
Podgorica 58, 1231 Ljubljana- Črnuče
Na zgornji naslov ali po e-pošti info@janik.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.
Ne odgovarjamo za škodo, ki jo povzroči dostavna služba. Če ste ob prevzemu izdelka opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sprožite postopek zaradi poškodovane pošiljke pri dostavni službi, ki je izdelek dostavila. To morate storiti nemudoma ob prevzemu pošiljke. Za pomoč v zvezi s postopkom zaradi poškodovane pošiljke se lahko obrnete na nas.
Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini!
Ljubljana, januar 2021